Новини

Час інтернет-покоління настає

Опитування в 25 країнах, проведений в рамках дослідницького проекту European Union Kids Online при фінансуванні за програмою Європейської Комісії щодо підвищення безпеки Інтернету, свідчить про те, що найчастіше молодь використовує Інтернет для:

 виконання шкільних завдань (92%), ігор (83%) , перегляду відеокліпів (75%) і спілкування в соціальних мережах (71%). 59% дітей в Європі, які використовують Інтернет, мають свій власний профіль в соціальних мережах. Тільки 28% дітей у віці 9-10 років, але вже 59% дітей у віці 11-12 років мають профіль у соціальній мережі, що говорить про те, що початок користування соціальними мережами більше пов'язано з переходом до середньої школи, ніж з досягненням мінімального віку, встановленого популярними постачальниками.

Не пользуется Интернетом младшая возрастная группа 10-12 лет  (47,3% от общего числа детей  без Интернета), скорее всего, по объективным причинам, и 24 % респондентов 15 лет, которых можно отнести к протестной группе против увлечения Интернетом, поскольку при желании в таком возрасте ребята находят выход в Интернет. При этом юноши составляют большинство в группе против Интернета: 68,3% ответили, что не пользуются Интернетом (девушки – 31,7). Такие ребята живут не только в селе, где это может быть обусловлено техническими причинами, но и в большом городе (35,4%).

По данным исследовательской группы ЦИРКОН, каждый день или почти каждый день выходят в Интернет лишь 37% и никогда не выходят 46% (в исследуемой группе – 7%). Это подтверждает вывод, что современные дети, подростки и юношество могут быть названы интернет-поколением с иной, новой медиасредой.